Posiadamy bogate doświadczenie w konfiguracji nawet najbardziej skomplikowanych i wyrafinowanych usług central telefonicznych: zaawansowanych przekierowań, usług call-center, wdzwaniania się do central telefonicznych, kierowania ruchu przez najtańszego operatora (LCR), linkowania central telefonicznych, usług IP, rejestracji i taryfikacji rozmów, usług VoIP oraz wiele innych.

Nie boimy się nowych i trudnych wyzwań, zawsze staramy się aby nasz klient mógł wykorzystać zakupiony sprzęt w 100%. Pomagamy rozwiązać problemy z już zainstalowanymi centralami telefonicznymi. Twój instalator nie poradził sobie z usterką – zgłoś się do nas. Pobieramy opłaty tylko za zrealizowane zadania, po akceptacji klienta. Oferujemy pomoc w wyborze odpowiednich urządzeń, instalację i konfigurację nowych central telefonicznych, jak również przeniesienie starych central telefonicznych do nowych lokalizacji. Prace zawsze rozpoczynamy od zapoznania się z potrzebami klienta, przedstawieniu możliwości poszczególnych central telefonicznych, zaproponowaniu optymalnego rozwiązania i oferty cenowej. Każda instalacja kończy się bezpłatnym przeszkoleniem dla pracowników i pozostawieniem dokumentacji.

Wykonujemy także prace związane z położeniem okablowania telefonicznego i informatycznego. Możesz zlecić nam zakres prac od projektu i doradztwa przy wyborze rozwiązania, poprzez wykonanie okablowania, aż po uruchomienie centrali telefonicznej i przeszkolenie użytkowników oraz administratorów. Możesz także powierzyć nam dalszą opiekę i konserwację centrali telefonicznej, aby mieć pewność jej sprawnego funkcjonowania.